"Bij ons staat persoonlijke
aandacht voor de cliënt centraal."
GD Administratie & Advies levert al 15 jaar de beste administratie en advies aan bedrijven. Momenteel hebben wij meer dan 130 tevreden bedrijven in beheer. Bij ons staat persoonlijke aandacht voor de cliënt centraal.
GD Administratie & Advies is opgericht door Güven Budak in 2007. Na jarenlange ervaring op gebied van belasting en administratie is hij voor zichzelf een administratie- en advieskantoor begonnen. Wij zijn een erkend leerbedrijf van de Ecabo - dit is tevens waar wij voor staan. Wij zijn vernieuwend bezig en dragen onze kennis graag door aan mensen.
Deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid karakteriseert GD Administratie & Advies. De waarde voor u als klant stellen wij daarbij voorop. Wij weten dat persoonlijke service voor u belangrijk is en handelen daar ook naar. Daardoor krijgt het zakelijke een extra tintje. Het versoepelt de interactie tussen u en uw adviseur. We leren elkaars doelen en bedoelingen kennen; er ontstaat een vruchtbare voedingsbodem voor optimale samenwerking.
GD Administratie & Advies richt zich met name op het verzorgen van administraties, jaarrekeningen, loonadministratie en belastingzaken
voor ondernemers in het MKB en particulieren.